Metropolis / Igor Geržina

Metropolis

Datum objave:
13.07.2012.
Autor:
Davor Hrvoj
Igor Geržina
Metropolis
(Status Production)

Koncertna promocija albuma Metropolis saksofonista i skladatelja Igora Geržine, održana 25. travnja 2012. u zagrebačkom Vip Clubu, pokazala je da smooth jazz ima svoju publiku, iako se u nas rijetko svira, a još rjeđe snima. Geržina, dugogodišnji član sekcije saksofonista, a danas producent Jazz orkestra HRT-a, ostao je dosljedan stilu koji godinama njeguje. Za snimanje novog CD-a okupio je ugledne glazbenike: klavijaturiste Maaseja Kovačevića i Gorana Kovačića, gitarista Davora Doležala, bas gitarista Zvonimira Bučevića Bucha, bubnjara Marka Lazarića i udaraljkaša Borisa Popova. Kao gosti u nekim se izvedbama pridružuju klavijaturisti Ivan Popeskić i Joe Kaplowitz, gitarist Elvis Penava, basist Henry Radanović i bubnjar Sergio Bellotti. Uz njih, Geržina nastavlja u istome stilu u kojemu je snimio i prethodni CD, Sax Album, iz 2006. godine. Snimio je izvedbe jedanaest vlastitih skladbi koje se odlikuju lijepim, pijevnim temama, ritmom koji ljulja, opuštenim ugođajem i zanimljivim solima. Posebice su dojmljive improvizacije Igora Geržine čiji saksofon pjeva, ali ponekad i reži, umiljava se i svađa, nježan je i agresivan...

Poput mnogih djela hrvatskih jazz glazbenika i ovaj je album odmah po objavljivanju dobio pohvalne kritike u inozemstvu ("One of the best smooth jazz albums that you will buy in 2012!" - Norman Lynch, Jazzmine Radio /UK/ & WINR Jazz radio /US/...), a mnoge su skladbe učestalo emitirane na radio postajama diljem svijeta, posebice onima koje su specijalizirane za smooth jazz. Doista, Geržina se u izvedbama vlastitih skladbi doima kompetentnim, superiornim glazbenikom koji je uvjeren u ispravnost svojega glazbenog puta, a jedini vodič u toj pustolovini njegovo je srce. Zar bi inače svirao stil koji su mnogi već otpisali ili ga pak omalovažavaju kao komercijalan i manje vrijedan? Geržina još jednom dokazuje da nije važno što se svira nego kako, da treba slijediti vlastita umjetnička uvjerenja i prepustiti se unutarnjim impulsima. Nadamo se da će njegov autorski, producentski i svirački potencijal biti prepoznat i u njegovoj sredini.
(Preuzeto iz novina Cantus br. 174., svibanj 2012.)


© 2008-2015 Jazz.hr / Hrvatsko društvo skladatelja