The Bag is Packed / Domagoj Ralašić

Domagoj Ralašić na Timelessu

Datum objave:
23.06.2009.
Autor:
Davor Hrvoj
DOMAGOJ RALAŠIĆ NA TIMELESSU

    U broju 10 časopisa "Status" iz listopada 1996. godine predstavili smo prvi CD našega glazbenika koji živi, djeluje i diplomirao je jazz gitaru u Roterdamu, Ratka Zjače pod nazivom "A Long Time...". Plod je to ustrajnog rada, ljubavi i posvećenja jednoj ideji kojoj je sve podređeno, čak i izbor stalnog mjesta boravka. Sličan glazbenički put, posvećenje jazz glazbi, studij i boravak u Roterdamu karakteristike su karijere još jednog našeg mladog glazbenika - tenor saksofonista Domagoja Ralašića. Iako obojica rijetko nastupaju u Zagrebu, na njihovim povremenim gostovanjim u svojem gradu ipak smo mogli pratiti njihov razvoj. Na povremenim nastupima u BP Clubu Ralašić je pokazivao napredak. Suradnja s poznatim jazz glazbenicima kao što su klavirist Don Bennett, bubnjar Douglas Sides i, prije svega, trubač Benny Bailey svakako je dobra škola za mladića koji je tek svršio akademiju i za čiji daljnji razvoj je potrebna praksa. I taj vid školovanja Ralašić je brzo i uspješno savladao, dakle imao je jedan logičan, prirodan slijed - početak u mladom zagrebačkom sastavu "Swing Again", odlazak u Roterdam koji pruža višestruke mogućnosti za razvoj mladog glazbenika - škola, jazz klubovi, jam sessioni, susreti i suradnja s velikanima jazza, ukratko jazz život do daske. Rezultat je prvi kompakt disk pod nazivom "The Bag Is Packed" kojeg je snimio, ni manje ni više, nego za svjetski poznatu nizozemsku tvrtku Timeless. Na snimanju su sudjelovali Ratko Zjača, kao i ostali, ranije spomenuti, Ralašićevi suradnici, ne samo kao svirači, već i kao skladatelji, a jednu skladbu napisao je on sam. Ovaj materijal, koji odaje zrelog glazbenika okrenutog tradicionalnim vrijednostima, ali i otvorenog modernim stremljenima, svakako zaslužuje pažnju. Budući da sam ovaj CD, za razliku od onog Zjačinog, vidio u našim dućanima vjerujem da će naši ljubitelji jazza bolje upoznati Domagoja Ralašića i da će to biti poticaj za češće nastupe u Zagrebu, ne samo u BP Clubu.
(Preuzeto iz časopisa Status, br. 18)
© 2008-2015 Jazz.hr / Hrvatsko društvo skladatelja